Банер
1266000339_svatogor_t.jpg

ОБУЧЕНИЕ АВС"Създай Себе си"

Банер

ВАЖНО!

Във връзка със зачестилите напоследък обаждания от хора, изгорели от "услугите" на измислени мошеници, представящи се за част от екипа на "Окултен Център Селена" уведомяваме най-учтиво, че екипът ни се състои от двама души Маг Селена и Маг Живин. Всяко друго позоваване на "Окултен Център Селена", на неговия Уебсайт, на авторските ни материали и регистрирани девизи и слогани е чист опит за измама и въвеждане в заблуждение на хората в беда с цел извличане на неправомерна печалба.

Екипът на "Окултен Център Селена"

Музиката като средство за контрол над съзнанието
Написано от Маг Селена   
Четвъртък, 26 Април 2007 00:00
Влиянието на музиката е било известно още от хилядолетия и тя е била успешно използвана от шамани и жреци за предизвикване на транс.

Психологичният профил на големи части от населението може да бъде променян чрез музиката, на която са изложени. Тя може да бъде използвана както за духовно извисяване на човека, така и за деградацията и оглупяването му. Ярки примери за това има и у нас през последните години. Влиянието на музиката е било известно още от хилядолетия и тя е била успешно използвана от шамани и жреци за предизвикване на транс, както у тях самите, така и у околните и за постигане на определни цели – контактуване с “отвъдното”, лечебно въздействие и др.


Без да навлизам в подробности ще се спра на някои начини, чрез които съвременната музика се използва за влияние върху съзнанието и за формиране на определени мисловни модели и ценностна система у индидивида. Огромното мнозинство дори няма представа за произхода и истинското въздействие на определени стилове музика. Голяма част от времето на младите хора е заето със слушане на любими групи, изпълнители и “парчета”. Безкритичното и неосъзнато приемане на различните музикални вълни, с които е заливана младежта би могло да има твърде неблагоприятни и понякога дори зловещи последствия.


Искам да обърна особено внимание на рок музиката, и по-специално на някои стари и нови стилове като например “хеви метъл”, “блек метъл”, “сатанински рок”, “пънк”, “техномузика” и др. Рокът, още от създаването си през 50-те, излиза от рамките на обикновено средство за развлечение и емоционално разтоварване и за мнозина се превръща в стил на живот, формиращ психиката и мирогледа. Началото на рокепидемията е и начало на наркоепидемията и на сексуалната революция за Запада. Всъщност това представлява контролиран масов, бих казал глобален експеримент, замислен и осъществен от секретните британски и американски институти и служби.

С помощта на определен ритъм, в които голямо значение имат бас-китарата и барабаните, публиката, най-често съставена от тийнейджъри и младежи, редовно е довеждана до транс и изстъпления, особено на големи концерти на Запад. Високите децибели допълнително увреждат и физически и психически. Имало е случаи, при които от мощните звукови вибрации дори са били разрушавани постройки в близост до сцената.

Внушенията, които се правят чрез различните видове рок могат да възбуждат първични инстинкти у човека – например немотивирана агресия или пък разпуснато полово поведение. Въздействието е още по-силно когато е съчетано както със съответни текстове, които често са откровено сатанински по дух, така и със светлинни ефекти и символика. Почти на всеки “хеви-метъл” концерт, могат да се чуят безумни стихове пълни с насилие, убийства и повтаряне на името на дявола (сатаната).

Куфеещи фолк-маниациВ полухипнотичното състояние, в което се изпада при подобни ситуации посланията, които са често многократно повтаряни фрази, лесно влизат направо в подсъзнанието и от там действат, подтиквайки индивида към определен вид поведение и постъпки. Постоянното слушане на едни и същи ритми и изрази настройва човека на определена емоционална и умствена вълна, като това може да наруши дори ендокринното равновесие в организма. Освен това се създава, както и при митинги, общо доминиращо психо-поле на тълпата, в което индивидуалността изчезва. Така цялата тази човешка маса може много лесно да бъде манипулирана и съзнанието й да бъде насочено в определена посока.

Многобройни опити извършени досега от учени и изследователи от различни страни са установили безспорно вредното влияние на този тип музика. Не случайно много от изпълнителите й са наркомани и някои вече завършиха трагично земния си път. Разбира се, много певци и групи наред с негативното на което, съзнателно или не, са били проводник, са създали и/или изпълнявали много хубави и смислени песни, но целта ми е да ви заостря вниманието ви именно към тъмната страна на тази субкултура.

Освен явно въздействие върху слушателите, посредством музиката на някои съвременни групи и изпълнители се извършва и тайна обработка на съзнанието чрез т. нар. “замаскирано обратно звучене”. При него съобщенията се записват в обратна последователност или пък като нищо незначещи думи, които обаче имат смисъл прочетени в огледален вид. Те стават възможни за осъзнато долавяне само когато музикалният запис се проиграва отзад напред. Но изследванията показват, че подсъзнанието може да улови фраза произнесена по този начин, а после да я разшифрова като съобщение. Вече стана дума за подобни подпрагови внушения*. Те се записват на по-висока честота и затова не могат да бъдат съзнателно възприети, но действат на подсъзнанието. Посланията понякога са наистина потресаващи.

Голяма част от т. нар. рок звезди са изкуствено създадени и са само марионетки в една огромна игра за овладяване на съзнанието на хората и отвличане на вниманието им от същността на събитията в световен мащаб. Освен това те са източник на огромни приходи за тези, които дърпат конците зад сцената. В САЩ рок-културата е използвана за да противодейства на зараждащите се след убийството на Кенеди политически движения, водени от Мартин Лутър Кинг. Същото става и в Европа няколко години по-късно, когато има масови протести и стачки на студенти и работници. Тогава се предлагат големи концерти на открито, на които съвсем свободно можеш да си вземеш ЛСД или марихуана и да потънеш в блажения сън на илюзиите. Целта е отклоняване на вниманието от социалните проблеми, създаване на опиянени и зависими от наркитоците млади хора, със сексуално “освободено” и дори девиантно поведение. Бумът от хомосексуалисти, лесбийки и т. нар. гей-култура са достатъчно ясно доказателство.

Няма да се спирам подробно на начина, по който са били нарочно създадени, моделирани, митологизирани и съответно използвани за тези цели групи и изпълнители като "Бийтълс", "Ролинг стоунз", "Дъ Ху", "Блек Сабат", Алис Купър и много други. Бих искал само да ви обърна внимание върху факта, че нещата далеч не са такива каквито изглеждат на пръв поглед – спонтанно възникнали безобидни младежки увлечения. Това действително би могло да завърши само с едно безобидно мимолетно възхищение към “освободеността”, която показват изпълнителите, но може да има и много по-дълбоки и трайни отрицателни последици.

През 1967 г. “Ролинг стоунз” издават първия си рок албум, чието име е твърде показателно – "По молба на техни сатанински величества". Няколко месеца преди това "Бийтълс" издават своя превърнат в хитов албум “Сарджънт пепър’с лоунли хартс клуб бенд”, с който правят промоция на психеделичните вещества. Песента “Люси в небето с диаманти” ("Lucy in the Sky with Diamonds” или накратко L.S.D.) разказва за едно пътешествие във фантастичния свят под влияние на наркотика. Тогава “Бийтълс” публично са поставяли въпроса за легализирането на марихуаната.

Сигурно на пръсти се броят тези, които са обърнали внимание, че на корицата на албума е ликът на най-известния за това столетие черномагьосник и сатанист, пристрастеният към наркотиците Алистър Кроули, на когото членовете на групата тогава са били почитатели. Вероятно не знаете, че през 1965 г. на концертите на "Бийтълс" са били пребити и убити около 100 човека, а по време на концерти на "Дъ Ху" е имало 11 убити и 42 ранени. И това далеч не са единствените случаи.

Може да се каже, че 1967 г. е ключова в създаването на тази субкултура. Точно тогава започват големите концерти на открито или рок-фестивали и за следващите 2 години те са посетени от повече от 4 млн. младежи. Младото поколение е било принесено в жертва на гигантски по мащабите си наркотичен МК експеримент. Свободно и дори безплатно са били раздавани не само ЛСД, но и други халюциногени, като полицията е имала изрични указания да не се намесва в това, което става! Наркотици са били тайно поставяни понякога дори в безалкохолните напитки. Тези младежи впоследствие стават посланиците и носителите на “новата култура” и Ню Ейдж движението или Епохата на Водолея.

Ето какво казва през 1966 г. известният “бийтълс” Джон Ленън: “Християнството ще си отиде… ще изчезне, няма защо да спорим за това… Ние сме по-популярни сега от Иисус.” Много от известните рок-изпълнители признават в частни разговори, че буквално са си продали душата на дявола, за да придобият славата и успеха. Някои от тях, като например Ленън, след това разбират, че са били използвани и се опитват да излязат от този адски кръг.

Първият масов експеримент с ЛСД (който е синтезиран от швейцарската фармацевтична фирма "Сандоз" (Sandoz Laboratories) е в началото на 60-те в Хейт-Ашбъри, Сан Франциско. Проектът е бил съвместен на ЦРУ и британските тайни служби, част от MK-ULTRA, и е включвал и свободното разпределение на 5000 таблетки ЛСД чрез една комуна известна като Кен Киси’з Мери Пранкстърс (Ken Kesey's Merry Pranksters), начело на която е бил отявленият наркоман Киси. Ефектите на наркотика върху младежите са били изучавани отблизо. За мнозина това пътешествие из света на виденията завършило със самоубийство или с трайни мозъчни и умствени увреждания.

Организаторът на фестивала в Монтерей, Джон Филипс, член на рок групата “Дъ мамас енд дъ папас”, назначава борд, за да рекламира и финансира предстоящия концерт, като това се извършва чрез мрежа на тайните служби и сатанински групи. Филипс пише песента “Сан Франциско”, от която са продадени повече от 5 млн. копия. В нея той зове младежта в страната да дойде в Сан Франциско през лятото на 1968 г. “с цветя в косите си” и да се присъедини към новото “хипи” движение и "Лятото на любовта". Много от тези, които идват, стават жертва на дрогата и на различни сатанински култове. През юни 1980 г. самият Филипс е арестуван за провеждането на широкомащабна дейност свързана с продажба на наркотици.

Най-големият концерт след фестивала в Монтерей е “Уудсток мюзик енд арт феър”, който “Тайм” възторжено нарича “Водолейски фестивал” и “най-големият хепънинг” в историята. Терминът “свързан с Водолея” е внимателно подбран, защото той носи подтекст, че “Ерата на Рибите”, т. е. времето на Христос, и съответно на добродетелите, проповядвани от него, е свършило.

В Уудсток, малък град в областта на Ню-Йорк, се събират почти 500 000 младежи, чиито умове са промивани няколко дена с наркотици и рок-музика, като всичко това става със знанието на ФБР и на властите. Сигурността на концерта е осигурена не от полицията, а от една хипи комуна “Хог фарм” (буквално означава “свинеферма”), която е известна с това, че участва в разпространението на ЛСД и в набирането на младежи за секти и тероризъм. Самият спонсор и директор на събитието в Уудсток Джон Робъртс, съсобственик на фармацевтична фирма, признава, че е знаел за дейността на комуната.

Както пише Джоел Розенман “Храната и водата очевидно не достигаха, тоалетните бяха претоварени, избухваха крамоли, а наркотиците бяха в изобилие. Но което беше още по-лошо - нямаше начин някой, който иска да си тръгне, да напусне мястото.” Да седиш в собствените си екскременти е било част от плана.

Много млади семейства довели със себе си бебетата си, и дори те според думите на Робъртс са били дрогирани. Според проучване на “Ню-Йорк таймс” 99% от присъстващите на фестивала са пушили марихуана, а колко са приемали ЛСД едва ли някой може да каже. Присъстващите газели в кал буквално до коленете, защото през трите дена валял проливен дъжд, а не е имало къде да спят. Колите им били паркирани на 8 мили от мястото на събитието. Но целта на експеримента е била именно да се държат младежите 3 дена в трансподобно състояние под влияние на наркотиците, рок-енд-рола, непрекъснатия дъжд и безсънието.

В първите 24 часа над 300 души в сериозно състояние главно в резултат на приема на ЛСД, търсят медицинска помощ, а до края на събитието са докладвани над 5000 подобни случая, като на помощ от Ню Йорк са извикани 50 лекари и медицински сестри.

Последният огромен рок-фестивал за 60-те на който присъстват около 400 000 младежи се провежда в Алтамонт, до Сан Франциско, а главните изпълнители са “Ролинг Стоунс”. Условията не се различават от тези при предишния фестивал в Уудсток. Наркотиците и стимулантите са в изобилие – марихуана, долнокачествен ЛСД, амфетамини, алкохол. Концертът се превръща в истинска сатанинска оргия с 4 убити и десетки пребити и ранени. Солистът Мик Джагър се явява на сцената преоблечен като Луцифер. Може да се каже, че този концерт слага началото на хеви-метъл концертите и изстъпленията.

Лекарите, осигуряващи медицинската помощ, са били заети с много млади бременни момичета, започнали да раждат преждевременно в резултат на хистерията, обхванала всички.

За охрана на събитието е била наета моторизираната банда “Ангели на ада”, известна с грабежи, изнасилвания и убийства и участието си в продажбата на наркотици по цялото Западно крайбрежие на САЩ.

Пред самата сцена по време на концерта, когато групата изпълнява своя “хит” “Съчувствие за Дявола” докарал до умопомрачение присъстващите на концерта, членове на бандата “Ангели на ада”, като акт на жертвоприношение, извършват жестоко убийство, пробождайки многократно с ножове чернокожия младеж Мередит Хънтър. Това е филмирано от наетия професионален снимачен екип и след това видеокасетата се продава свободно из САЩ.

През 1985 г. в. “Ню солидарити нюзпейпър”, който впоследствие американските власти принудително спират (сетете се защо) публикува интервю с Езекия Бен Аарон, тогава 3-ти в йерархията на Църквата на Сатаната, станал впоследствие искрен и вярващ християнин. Аарон разкрива, че именно неговата църква е започнала с такива хеви-метъл групи като "Дъ ху", "Блек сабат", "Дъ блу ойстър кълт" и много други. Висш жрец на Църквата на Сатаната е бил Антоан Ла Вей, автор на сатанинската библия. Аарон разкрива, че те стоят зад някои от “самоубийствата” на популярни рок-звезди.

Ето какво пише д-р Джон Коулмън в книгата си “Комитетът на 300-те”, в която поотдръпва завесата за тайните процеси направляващи световното развитие и "култура":

“Един очебиен пример за социално програмиране за приемане на промяна, дори когато тя е нежелана от огромна група от хора, е “изгряването” на “Бийтълс”. Те бяха докарани в САЩ като част от социален експеримент, който трябваше да подложи на промиване на мозъка големи групи от хора, което те дори и не можеха да осъзнаят. Когато института Тависток докара Бийтълс в САЩ никой не би могъл да си представи културната катастрофа, която щеше да последва. Бийтълс бяха интегрална част от ‘Съзаклятието Водолей’, един жив организъм, който изскочи от… Станфордския изследователски институт (SRI).

Феноменът “Бийтълс” не беше спонтанен бунт на младежта срещу старата социална система. Това всъщност беше умело изработен заговор от една съзаклятническа организация, силно разрушителен и предизвикващ разкол в огромна част от населението, която беше нарочена за промяна срещу нейната воля. Заедно с Бийтълс се появиха и нови думи и изрази, подготвени от Тависток и неговият филиал Станфордския научноизследователски институт: рок, тийнейджър, поп-музика и др… всички те, сътворени в контекста на рок-музиката, бяха предназначени за масов контрол над прицелната група - младежта на Америка… за разделяне и фрагментиране на обществото. Това беше част от процесът на “фрагментация-маладаптация” изработен от Уилис Хармън от SRI и екипът му от учени по социалните науки… и поставен в действие…

Новосъздадената група и нейнията ‘начин на живот’ бяха превърнати от милиони млади американци в култ… Новото ‘магическо лекарство’ беше бързо раздавано за проба безплатно на територията на колежите в САЩ и на рок концертите, които станаха водещото средство за разпространението на наркотиците. Въпросът, който крещи за отговор е какво правеше по това време ‘Дръг инфорсмънт администрейшън’ (DEA)*? Има достатъчно солидни косвени доказателства, които показват, чe в DEA са знаели какво става, но им е било наредено да не предприемат никакви мерки.


…Групата от Ливърпул изпълни очакванията и с ‘малко помощ от техните приятели’ (по тяхната песен) незаконните вещества, които наричаме наркотици създадоха една цяла нова класа млади американци по шаблона, който беше предопределен от института "Тависток"…

…рок-концертите започват да стават редовни събития в социалния календар на американската младеж. Употребата на наркотици започна да нараства пропорционално с броя на концертите. Дяволската бъркотия от неприятни и несъгласувани тежки звуци с определен ритъм притъпяваше умовете на слушателите, така че те лесно да могат да бъдат убедени да опитат на базата на това, че ‘всеки го прави’. Натискът от връстниците е много силно оръжие…

…нищо не би могло да бъде осъществено без сътрудничеството на медиите, особено електронните… Ролята на печатните и електронните средства за масово осведомяване е от изключителна важност за успеха на промиването на мозъците на големи групи от хора… Новата култура получаваше максимално покритие и внимание от хищните медии, което не струваше на конспираторите дори и цент…”

По-нататък Коулмън разкрива как с помощта на средствата за масово осведомяване, по-голямата част от които са в ръцете на “елита”, се осъществява огромна безплатна реклама на дрогата и новия начин на живот на младежта и “новото изкуство”…

“Методологията е следната: Ако искаш да съдействаш за развитието на нещо, което обществото все още не е с промито съзнание за да възприеме, тогава някой написва статия, разглеждаща подробно този въпрос. Другият метод е живо телевизонно шоу, при което една група експерти съдействат за популяризирането и рекламата на даден продукт под претекста, че “дискутират”… Когато дискусията свърши обектът на рекламната кампания вече е дълбоко внедрен в ума на обществеността... днес това е стандартна практика, чрез която предаванията “шоу на живо” процъфтяват…

Аз Ви предлагам да се опитаме да намерим някоя медия, в която да публикуват статия за Борда на Федералния резерв*, което и се опитах да направя. Взех статията си, която представлява едно добро експозе на най-голямата измама на Земята и я представих на всеки голям вестник, радио и телевизионен канал, списания и няколко такива ток-шоу. Някои обещаха, че ще представят статията, но да им дам една седмица срок и те ще ми се обадят. Никой от тях не го направи, и мойта статия никога не се появи на страниците на техните вестници и списания. Като че ли покров от мъртва тишина беше хвърлен върху мен и темата, която исках да изложа, и наистина беше точно така. Без масивното непрестанно медийно покритие, хипи-битник рока и култа към наркотиците никога нямаше да придобие огромната си популярност, а щеше да остане като местен артефакт…



Федералният резерв на САЩ е създаден през 1913 г. от т.нар. "централна банка" на САЩ, но той не е федерален (т.е. ….), а е картел от частни банки, собственост на една дузина 20 банкерски фамилии (Ротшилд, Рокфелер, Морган, Хариман и др), които решават лихвения процент и отпускат назаем несъществуващи пари на американското правителство, върху които американските граждани плащат лихва. Федералното правителство на САЩ не притежава дори една акция в него! Печалбите на този картел надвишават 100 млрд. долара годишно и досега в историята му нито веднъж няма публикации за резултатите от извършена финансова ревизия. Разбира се, огромната част от американците въобще не знаят тези факти.

Още когато масонът Джордж Вашингтон става първият президент на САЩ (1789-1797) той назначава човек на банкерския елит, Алекзандър Хамилтън, като негов Secretary of the Treasury. Хамилтън спомага за установяването на Централна банка на САЩ, която всъщност е частна и която веднага започва да отпуска заеми на американското правителство, за да контролира по този начин държавата още от самото й създаване. Тази банка причинява толкова фалити, бедност и бунтове сред населението, че в края на краищата е затворена, но е заменена по-късно от Федералния резерв. С други думи от трън та на глог. (За тези манипулации можете да намерите информация и в книгите на българина Н. Николов или "The Biggest Secret" на David Icke, "The Committee of the 300" на John Coleman, "Secrets of the Federal Reserve" от Eustace Mullins.


На 8 декември 1980 г. в Ню Йорк Джон Ленън беше застрелян от Марк Чапмън. Според публикации в “Нюз Хоук” Чапмън без съмнение е бил един от убийците-роботи подготвяни от ЦРУ по проекта MK-ULTRA. През 1980 г. в интервю за списанието “Плейбой” Ленън прави коментари, които явно не са останали незабелязани от ЦРУ и от бившия му директор, а по-късно и президент на САЩ, Джордж Буш старши. Ленън неколкократно дава да се разбере, че е знаел, че е бил използван, както той така и останалите членове на “Бийтълс” и други групи в един глобален експеримент на института "Тависток", британските тайни служби MИ6 и ЦРУ за създаване и налагане на една масова субкултура специално сътворена и свързана с широко разпространение на ЛСД и други дори още по-силни наркотици с цел да се предизвика хаос в обществото и общ упадък в мисленето. Очевидно това го е направило твърде неудобен за определени кръгове и затова е бил премахнат.



Добавете тази страница към любимата Ви социална мрежа, към любими, отметки....
 
Сходни статии
За сайта
© 2024 selenabg.com. Този сайт е притежание на Окултен Център Селена. Всички права запазени .